Pelnm inşallah olmaz ben bekar ken zehirli guatr a bağlı graves hastalığı geçirdim uzun süre tedavi oldum hamile kalman zor dediler 36+4 haftaligim ve 4 defa tes yaptım tsh diye birşey yok dedi bana doktor sen graves hastası olduğuna eminmisin dedi tahlilerimi görseniz keşke dedim bebegim annesini tedavi etmiş 😍