_bebegimibekliyorum_ bsrakry hamilelik var, test yapcanıza kadar kan verin ve hemen doktora koşun bence. benim ilk hamileliğimdede doktor öğrendiğin gibi gel demişti ve gidince hap ve iğne başlamıştık sağlıkla doğurdum çok şükür. hiç beklemeyin kan verin
bsrakry _bebegimibekliyorum_ dün ilk testimi yaptım bugünde tekrar ilk idrarla yaptım ve hemen gittim zaten kan vermeye. Dünkü testi doktora attığımda doktor trst negatif dedi. Anlamadım ben de. Bugün gidip kan verdim sonuca göre de yarın doktora gidicem. Mesai bitmeden çıkarsa bugğn gidicem. Zaten hap kullanıyorum kan sulandırıcı ama karından ipne vurulmam gerekiyormuş 9 ay genetik testte mutasyon çıktığı için
bsrakry S-nur1 kan verdim 2-4 saat arası çıkar dediler evde oturdum bekliyorum ☺️ inşallah vardır gerçekten çok dua ediyorum🤲
Rusapolat bsrakry bende kan verdim 5 ocakta benim de ölü doğumun vardı 20. Haftada kalp durmasından. Beta 54 çıktı hamileymişim 🥲