Rusapolat bsrakry bende kan verdim 5 ocakta benim de ölü doğumun vardı 20. Haftada kalp durmasından. Beta 54 çıktı hamileymişim 🥲
bsrakry Rusapolat yaaa ay hadi sağlıkla kucağına al inşallaahh🥰 ben de 13 ocakta düşük yaptım😒 bu ay hamileyim sandım test yaptım ama kanda çıkmadı hayırlısı nasip inşallah😍
_Gizem__98 Rusapolat merhaba. Kusura bakmazsanız 20.haftada bebeğin kalbinin durma sebebini doktorlar söyledi mı?