_tugcee 2cocuk2kopek Doğru canım Temmuz sonu olabilir evet hiç hesabım da yoktur öyle valla🤭🫠dediğin gibi büyük ihtimalle 38 de alırlar.. sağlıkla gelsinler insallah🎀🙏🏻
Poypal agustosboceklerim2 şuan 10+6 uygulamaya göre 27 eylul gösteriyor sagliklica gelsin inşallah bir oğlum var birde kızım olsun isterim 💫💞
sedakyhn 16+0 haftalığız tahmini 22 Ağustos gösteriyor sezeryan için ayın kaçı olur bilemiyorum cinsiyet erkek Tam 22 Ağustos da olursa babamiza en güzel doğum günü hediyesi olur 😊
Ozgeee22 agustosboceklerim2 11+3 günlük hamileyim sezaryen olacağım için muhtemelen Eylülün 2.haftası doğum olacak Allah’ın izniyle ☺️
fatmaydn Benimde 13+6gunluk 6 Eylül gibi gözüküyor doğum cinsiyetimiz de belli değil 2li test verdim sonuç galiba çıkmış 2 hafta önce simdi gidim mi tekrar bilemedim
Meri3535 18 haftalık erkek benimde miniğim. 8 ağustos gösteriyor ama normal doğum istiyorum ağustos ortasını da bulabilir. 💙
Esseraa22 13 haftalık 10 Eylül doğum inşallah 3.gebeligim ikisi normal oldu inşallah bunuda normal istiyorum cinsiyetimiz belli değil gostermedi