2cocuk2kopek agustosboceklerim2 13+4 uygulamaya göre ilk doğum sezaryen olduğu için Buda sezaryen olacak ağustos 18 den sonra alacak bakalım 🙈
2cocuk2kopek _tugcee ortasını bulmaz canım Temmuz ortası yada sonu olur 38 de alırlar 🙈 ben 13 haftanın içindeyim benim 18-22 Ağustos arası alınacak
_tugcee 2cocuk2kopek Doğru canım Temmuz sonu olabilir evet hiç hesabım da yoktur öyle valla🤭🫠dediğin gibi büyük ihtimalle 38 de alırlar.. sağlıkla gelsinler insallah🎀🙏🏻
tahamommy Guzel_bebem önceliğim sağlık valla her muayene ye giderken tedirgin oluyorum ama tabi bende merak etmiyor değilim 😍
Fatmet 9 Eylül de doğurmak istiyorum. 09.09.25 olur ay ve gün girerken şaşırmaz yavrum 😚😀 ama suan 11+4 üz. Doktor 20 Eylül fln dedi 😟 sezeryan olursam eğer 9unda alırlar mı ki
zhr96ozdmr Fatmet bende bu tarihi istiyorum sezeryan olacak muhtemelen de doktorum onaylar diye düşünüyorum.
zeynepcee1 14+1 benimde. Bugün öğrendik erkek🥹 ama haftasına göre bi tık geride sanırım. Hamileliğin başından beri 4-5 kilo verdim
sonbahar_2322 agustosboceklerim2 11+1 haftalık hamileyim Uygulamaya göre 24 Eylül gösteriyor tahmini günü
Bzkrt agustosboceklerim2 10+6 yim bende Eylül 26 yazıyor ama sezaryen olcak 10 gün daha erken gelir tahminimce🌸
Burcin_gulen agustosboceklerim2 18+2 haftalığız ağustos 6 gösteriyor uygulamada bakalım ne zaman gelicek