17+3 haftalık şuan Ağustos ortası görünüyor 12-20 arası normal düşünüyorum acıya dayanıklılık sıfır hiç kaldıramıyorum nasıl olacak bakalım sağlıkla gelsinde 15+6 da %70 kız dendi bende zaten kız hissediyordum hep pembe kıyafetlere gidiyorum erkeğe hiç gitmedim