Selam hanımlar ben de 15+4 ağustos sonı doğum gösteriyor ama nasip bakalım gecen gün biz de cinsiyet öğrenelim diye gittik doktor ne yaptıysa dizlerini göğsüne kadar büzdü çekti asla göstermedi çok merak ettik biz de ama asla öğrenemedik heyecanla bekliyoruz ne olarak hangi haftada öğrenebiliriz acaba çok merak ediyorum ilk gebeliğim