agustosboceklerim2 Emumi Cemreaden777 Zeynepkab smgeem minnakhanimmm Mevsim5 Beyzanrcnp Evrim-96 tahamommy hulya4627 Mltmzngn susi2 Minikmucizem12 Budak41 Gzd24 Selim_Alparslan ynzl Talentedmom Bek15 Rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah
Mevsim5 Bek15 Bek15 Talentedmom ynzl Selim_Alparslan Gzd24 Budak41 Minikmucizem12 susi2 Mltmzngn hulya4627 tahamommy Mucize_annesi38 Burcutku @"Evrim @“ynzl”#p3599433096″ Beyzanrcnp ynzl minnakhanimmm smgeem Zeynepkab Cemreaden777 agustosboceklerim2 Emumi Nasıl gidiyor kızlar hangi meyve oldunuz, ilk trimesterin sıkıntıları bitti mi, kilolar ne durumda ? Buyrun sohbete 🌸
Mevsim5 Mucize_annesi38 Fetal dna yapmıştık biz kızımız olacak 🥰 inşallah sizin de gönlünüzden geçen olur
Mucize_annesi38 Mevsim5 İnşallah 🤲🏻 Önce sağlıklı olmaları önemli bizim için sürpriz bir bebekti cinsiyeti de öyleolacak galiba😊
Gzd24 14+2 ☺️ sezeryan düşünüyorum agustos ortasindan itibaren olabilir sanırım . Cinsiyet henüz belli değil bir gün sonra randevumuz var umarım öğreniriz 🥰🥰
Selim_Alparslan agustosboceklerim2 11+4 olduk çok şükür 🤭 21 Eylül gosteriyor Allahın izniyle son 199 gün🤲🤩
ynzl 12+6dayım fetal dna sonucu bekliyorum 🥹 1 hafta geç döllenme diye düşünüyorduk ama haftasını yakalamış çok şükür 🧿🌸
Talentedmom agustosboceklerim2 16+1 olduk tahmini 20 Ağustos ama sezeryan olur muhtemelen ilki sezeryandi muhtemelen daha erken olur
Bek15 12+2 şuan doğum tarihi 16 Eylül gösteriyor ama 2. Sezeryan olacağı için ağustos sonu olur diye düşünüyorum 🙃
agustosboceklerim2 Beyzanrcnp doktorum bana güçlü öksürün diyo oksurunce resmen ultrason da takla attı yön degistiyor cinsiyeti görebilmek için
Beyzanrcnp agustosboceklerim2 neler yaptık biz çikolata yedim öksürdüm doktor cihazla salladı benim inatçı çıktı zor döndü yüzünü uygun pozisyona gelmedi
cauuv1 agustosboceklerim2 17+1 im. Normalde 13 agustos gözüküyo ama doktor 4 agustos alacak insallah sezeryan
agustosboceklerim2 Talentedmom yazının nasıl yazilacagiyla ilgili bir post açmıştım renkli yazı yazma postu ordan bakabilirsiniz