Nazf ikibebisannesii_45 oh çok sevindim şükürler olsun Benim de ön sonuclar geldi bugün onlar temiz Diğer sonuçları bekliyorum Bizim zaten ultrasonda hiçbir bulgu yoktu o yüzden yaptırdık amniyo 🥺
Nazf ikibebisannesii_45 Diğer sonuçları bekliycez artık 🙏🏽 umarım hepimizin sonuçları tertemiz gelir sağlıkla alırız kucağımıza evlatlarımızı
lovemomm777 Nazf nipt testi dediğinizde fetal dna ile aynı dimi. Doktorun daha güvenilir dediği firma hangisi acaba. Bende genoks fetal dna sonucum problemli çıktı tekrar başka bir firmaya yaptırsakmı diye düşünüyorum..
Nazf lovemomm777 evet aynı nipt ile Fetal Benim yaptırdığım nateraydi Bu arada agustos 1’de doğum yaptım 🧿 çok şükür bebeğim gayet sağlıklı Umarım siz de en kısa sürede atlatır evladınızı sağlıkla kucağınıza alirsiniz
lovemomm777 genoks sonucumda hastalık çıktı bende natera panoramaya tekrar test verdim sonuç bekliyorum. Amniyosentez de yaptıracağız 16.hafta sonunda. İnşallah bende kızımı sağlıkla kucağıma alırım 🤲🏼🤲🏼