ikibebisannesii_45 Gul1935 ikili tarama testi Trizomi 13/18 1:562 geldi. Devletteki doktorum orta risk dedi. Perinatoloji baksın dedi. Perinatoloji ise bu değer yüksek diyor. Amniyosentez önerdi.
Gul1935 ikibebisannesii_45 fetal DNA testi var amniyosentezden önce bence onu yaptırın. 1-2 haftada sonuç çıkıyor. Boşuna amniyosentez yaptırmayın hemen. İkili üçlü taramalarda yanılma payı olabilir diyorlar.
Gul1935 Gul1935 b ikibebisannesii_45 ay ben toksoplazma ile karıştırdım ilk yorumum onla ilgiliydi daha uyanamadım sanırım uyku sersemi yanlış okumuşum😌
Gul1935 ikibebisannesii_45 bebeğin hareketli olduğunu nasıl anlıyorsunuz daha haftası küçük benimde aynı haftalarda ama hissetmiyorum hareketlerini normalde ulturasonda çok hareketli ama ben kiloluyum ondan mı acaba😌
Gul1935 ikibebisannesii_45 hayırlısı olsun inşallah hiç sıkılmayın Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin o kadar zor ki sizi anlayabiliyorum 🙏
Gul1935 ikibebisannesii_45 belki benimde hareket ediyordur ama ben anlamıyor olabilirim çünkü hep ağrım sancılarım var
Nazf ikibebisannesii_45 Benim de Fetal dna da Trizomi 18 ile alakalı bir mozaizm çıktı İlla bebekte değil plasentada yada benim kanimda olabilirmiş Başka bir firmaya nipt testi yaptırdım orda tamamen temiz çıktı Ama doktorlarım diğer firmanın daha hassas olduğunu ona çok güvendiklerini söyledi Bu cuma günü amniyo yaptırdım bekliyorum sonuclarini 🥺 Umarım sonuclarimiz temiz çıkar Sizin de çıkınca haber verir misiniz ?
ikibebisannesii_45 Nazf Salı günü iki hafta olacak yarın da aramazlarsa bi arayacağım. Mutlaka yazarım. Allah bebeklerimize şifa bize de sabır versin🙏🏻
Reyhan_ma Nazf hangi firmalardan bahsediyorsunuz. İlerleyen haftalarda bende fetal dna yaptıracağım da merak ettim.
lovemomm777 Nazf nipt testi dediğinizde fetal dna ile aynı dimi. Doktorun daha güvenilir dediği firma hangisi acaba. Bende genoks fetal dna sonucum problemli çıktı tekrar başka bir firmaya yaptırsakmı diye düşünüyorum..
Nazf Reyhan_ma İlk yaptirdigim firma Natera doktorlar bu firmaya çok güveniyor en ufak bir mozaizmi bile buluyormuş. İkinci yaptırdigim firma ( sonuclar temiz çıktı ) nipt one plus
superstar_00 ikibebisannesii_45 ben hamileyken bende de down sendromu riski çıkmıştı doktor almıyor sentez önerdi ben de doktora şunu sordum bir zararı var mı dedim o da şöyle dedi bana eğer çocukta bir engelli durumu varsa çocuğun kalbi duruyor ve düşük oluyor dedi. Ben de redettim kızım sağlıklı doğdu.
Nazf ikibebisannesii_45 oh çok sevindim şükürler olsun Benim de ön sonuclar geldi bugün onlar temiz Diğer sonuçları bekliyorum Bizim zaten ultrasonda hiçbir bulgu yoktu o yüzden yaptırdık amniyo 🥺