Busranur_mnts ftmagkr 2 gün sonra yine deneyin erken gebelik bir ihtimal olabilir adet olmadığınız zaman ihtimal var
ftmagkr ozge1001 yarın kan vereceğim aile hekiminden randevu aldım. Ay inşallah hepimiz güzel haberler alırız 🙏 Benim 2 gebelik kaybım var , haftaları büyük hem de
ozge1001 ftmagkr bende bir kaç gün daha bekleyip en geç cumartesi kan vermeyi düşünüyorum inşallah vardır sizinde ve sağlıkla ilerler çok zor bir süreç beklemek
Ssozdmr Hnmli dün akşam verdim kan 999,67 çıktı. Yarına bi tık daha artmış olur herlde kese görünürse ne mutlu bize 🫠