Ssozdmr Kızlar 2.kan testimi verdiiim 4günde ne kadar artması gerekir 28 Şubat Hcg205 4martta kaç gelmesi lazım kızlar acil destek atııın 🙄
babyiscoming_ Ssozdmr ortalama 820 civarı gelmesi gerekiyor ama %60 artışı da doktorlar normal kabul ediyor
Ankara0006 Ssozdmr benim silik çizgi çıktı adetimden üstünden çok geçmesine rağmen kimyasal gebelik diye korktum doktora gittiğimde kese gözüktü çok güvenmemek lazım demek ki testlere
ozge1001 Ssozdmr bu sefer sağlıklıdır rahat ol ❤️ benimde 3. Gün gecikmem bugün ve hiç gecikme yaşamam ama testler negatif bende çok kaygılıyım dua edelim birbirimize
ftmagkr ozge1001 ben de hiç gecikme yaşamam normalde ama testler hep negatif benim de 🙄 Geç döllenme olabilir mi acaba
Ssozdmr Hizliveofkeli 999,67 geldiii oluyo galiba bu sefer 🫠🫠🫠 daha reglim 1gün geçti erken döllendi herlde ben anlamadım🙄
Busranur_mnts Ssozdmr ay maşallah maşallah ben de pcosluyum kimyasal oldu 6 Ay önce dün beta verdim yarın vericem artışı görmek için sabırsızlanıyorum
Busranur_mnts ftmagkr 2 gün sonra yine deneyin erken gebelik bir ihtimal olabilir adet olmadığınız zaman ihtimal var