Tugba2005 dün pembe bi akıntı geldi adet oluyorum diye sabah aile hekimi randevumu iptal ettim. Sonra hiç olmadı bugün hafif peçeteye kahverengi leke gibi geldi sonra hiç bişey olmadı. Yarın kan tahlili vermeye gideceğim muhtemelen özele 😂 ya da kendi doktoruma randevu alabilirsem ona gideceğim