gezentianne Dmt58 Birceyi eşim istemez Özel değilse neden🙈 Benim de eşim pek beğenmedi Birce’yi 😅 Erkeklerce bir sebebi mi bar acaba ahaja yoksa tanıdık ismi mi
Bellosima Yeğenimin ismini Bilge koydurmaya çok ugrasmistim olmamıştı 😄 çok hoş bir isim bence. Ama zevkler değişti bikgenin yeri ayrı yeni favorim Gülce ❤️
Bilqe0634 tabii ki Bilge olarak tavsiye ederim hem erkek hem kız ismi. Bilge ler çalışkan özverili olurlar .
Ozgekiz Dmt58 iki Bilge varmış Instagramda, ikisi de taşıyor diyemem😄 ama kızım olursa Bilge şu an birinci listemde 🥰🥰🥰 Oğlumun adı da Selim… Selim ve Bilge 🥰 güzel oldu bence 🤲🏻 oğlan olursa bu bebiş Ömer olacak ismi ama kız için dusunuyorduk kara kara 😄
Dmt58 Ozgekiz Neye yorarsak öyle oluyor ben inanıyorum ismini taşıyacağına 💜 Rabbim gönlünüze göre versin sizinde :)
queenanne1 Dmt58 öğrencim vardı çok güzel, saygılı, zeki ve akıllı bi kızdı isim olarakta çok güzel bence🌸
Rsrs Biz de inşallah oğluşumuzun ismini Bilgehan koyacağız. Hem gelenekçi hem çağdaş bir isim. Gerçekten ismiyle müsemma oluyorlar. Allah hayırlı ömürler versin. :))