BusraUfuk başkalarına zararım yok da kendim çok duygusalım mesela reklmlara bile ağlarım küçükken de öyleydim duygusal şarkılarda ağlarmısım. Kalabalıklarda 23 nisan gösterilerimde bayramlarda hep huzursuz olurmuşum. İnşallah sizinki öyle olmaz benim yaşadığım zorluklarla da alakalı tabi :)