BraAkayBulut Dmt58 3,5 yaşında ki kızımın adı ☺️ iyi ki koymuşum çok kibar akıllı bilmiş sevimli bir çocuk oldu elhamdülillah 🤲🏻💐
Hdhdhsjsj Dmt58 bilge diye bir arkadaşım vardı gercekten adı gibiydi çalışkan akıllı zeki ve tıp okuyor😊
_biranneadayi Dmt58 Demek isim anası benim 😂😂 Hadi inşallah adıyla gelsin hayırlı uzun ömürleri olsun💕
_biranneadayi Dmt58 ben de memnun oldum canım rica ederim. Benim kızım yok ikinci oğlana hamileyim olsa ben koymayı düşünüyodum ☺️ inşallah güzel günlere büyütelim ❤️🥰
gezentianne Dmt58 oğlumun adı Barış kızımıza da Bilge,Birce düşünmüştüm ikisinden de vazgeçtik😅😅 Ama bence Birce daha güzel Bilge biraz soguk ve yaşlı geliyor bana🙈 Birce,biricik tek demek🥰
Dmt58 gezentianne Banada bir tık soğuk geliyor ama genel yorumlar öyle demiyor :) Birceyi eşim istemez
gezentianne Dmt58 Birceyi eşim istemez Özel değilse neden🙈 Benim de eşim pek beğenmedi Birce’yi 😅 Erkeklerce bir sebebi mi bar acaba ahaja yoksa tanıdık ismi mi
newmommmyy2 Dmt58 yani burda şimdi kendimi övmüş gibi olmayım 😅 ama ismimi taşıdığımı düşünüyorum Allaha şükür en azından sessiz sakin düzgün saygılı bir insanım hayatımdada çok az bilgeye rastladığım için diğer bilgeleri bilemiyorum maalesef