Eylul41 keyfimin-kahyasi-misin eger ultrasonda kasilma olmasaydi gercekten aylardir inanmiyorlardi ben gun ici 40 kasilma yasiyorum hemde siddetli yani nefesimi kesecek derecede sag gogsumun altindan agri baski oluyor karnim.taş oluyor gerim gerim.geriliyor . Nst iyi diyorlar e nstde.olmuyor cunku diyorum 10 dk bagliyorlar 10 dkda ne çıksın ki
keyfimin-kahyasi-misin Eylul41 ya öyle gerçekten bibnst bellemksler USG falan umurlarinda değil bende aynıyım ama İnanmiyolar sancı çıksa bile normal Diyolar gerçi düzenli değil diye
Eylul41 keyfimin-kahyasi-misin ben dogum yaptim cok sukur darisi basiniza. Benim kasilmam nst esnasinda oldu sanci 120 ye çıktı 110 lar 105 ler hemen aldilar
melosunbebikosu Eylul41 ay doğurdun mu canım nasılsınız ☺️ kaç haftalıktın tam ☺️ kaygılarında haksız değildin yani doktorun da görmüş oldu. Bebişin kaç kilo doğdu 🌸
Elifimsib Eylul41 ya çok şükür 🙏 nasılsınız inşallah bebişte siz de iyisinizdir sağlıkla büyütün inşallah🙏
keyfimin-kahyasi-misin Eylul41 Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin 💙Ama sancı 100 dem yukarıya çıkmaz kalp atisidir o yine sancım yüksektir deidgin hibi ama 100 en fazlası 💞çok geçmiş olsun
Ozgekiz Eylul41 şu an emin ellerdesin güzel anne 😇 içini ferah tut🩷 evde olsan kork derdim ama olabilecek en güvenli yerdesin🤲🏻 azıcık kalmış, bebek için saniye bile önemli anne karnında biliyorum (ben de serklajli gebeydim ve yine serklaj yapılacak ) ama sağlıcakla kavuşmak en güzeli 💐
Eylul41 melosunbebikosu allah razi olsun bebegim 2960 gram dogdu tam 36+4 e girdim sahur vakti geldi cok endise ettim kasilmalardan dolayi sonunda kendimi kanitladim 😀🌸
Elifimsib keyfimin-kahyasi-misin benimde aynı durum maalesef ve haftam da daha küçük. 21de başladı kasılmalar 26da doktorum nstye bağladı tam mesai bitimiydi hem normalden kısa sürdü hem de çok açtım ve bebek uykudaydı bir kere bile hareket etmedi araştırdığım kadarıyla zaten doğru sonuç için tokken bebek hareketliyken yapılması lazımmış. Çoğunlukla 35-40 aralığında çıktı doktorum sancı yok dedi. Kasılmalar artarsa şiddetlenirse ağrı da olursa hemen gel dedi ama kasılmanın ne zaman olacağını bilemiyorum ki günde 3-5 kere oluyordu artık 15-20 kere oluyor ama bazen saatlerce hiç olmuyor bazen üst üste oluyor hastaneye gitsem o an orada olmazsa yine ciddiye almayacaklar diye gitmek istemiyorum artık daha da fazla artmadığı sürece kontrol tarihimi bekliyorum. 28+2 yim bakalım ekstra bi sıkıntı olmadığı sürece 30. Haftada gidicem devam ettiğini söyleyince muhtemelen yine nst ister umarım o an kasılma olur da ona göre hareket ederler artık diyorum resmen. Hareket kısıtlaması, progestan ve magnezyumla idare etmeye çalışıyorum🤦♀️
keyfimin-kahyasi-misin Elifimsib Ne kadar rahatlar ya sonra dikkat etmedin der cekilidler ama75 gören sanciya nkrmal dediler ki normal değil ilkinde bu değerle hst den salmazlardi resmen daha düşük sancı değeriyle sürekli serum veriyorlardi . Yani Haftam nerdeyse geldi on gün sonra doğsa bı sorun yaşamaz ama Çok çektirdiler ya Ben sancım var diyorum Hani nerde bişey göremiyorum diyo doktor 🙄ilkinde en yüksek 50 oldu ve doğum yaptım dünde Nst de azdı öncekine göre ama yine 40 50 civarıydı ki bebeğim hastaneyi hissedince duraksiyo bı 🤣Normal dedi USG ile nakmadi bile belki kordon dolandı belki başka bisey var 🙄
Elifimsib keyfimin-kahyasi-misin gerçekten çok değişikler anlam veremiyorum her doktor için sancı sınırı değişiyor sanki🤦♀️ ablam da benim gibi 25. Hafta civarında yaşamış onun nstde bir iki kere düzensiz de olsa 40ı görünce çıkarmamışlar serum vs vermişler bu haftalarda hiç olmaması lazım demiş doktoru mesela benim de aynı şekildeydi ama gayet iyi dedi doktor. Siz 75lerden bahsediyorsunuz bi de yani tamam doğum zamanı yaklaşmış bebişin ama yine de normal gelmiyor hiç insana. İnşallah sağlıklı ve zamanında alırız kucağımıza bebişlerimizi 🙏
Eylul41 keyfimin-kahyasi-misin valla 120 vardi nst kagidinda bende şaşırdım hatta nstye surekli baktim 110 120 yaziyordu kalp tarafi degildi sanci olan kisimdi hatta. Normalde hep 100 goruyordum nst kagitlarinda ama burdaki hastanede cidden 120 vardi. Ama ben hissetmiyordum sadeve kasilmam coktu bana inanmiyorlardi defaalrca soyledim eger o an denk gelmeseydi rahim yirtilanbilirdi dikişlerim patlasaydi eger bende bebekte suan hayatta yoktuk Allah korusun. Bazen doktorlar cok umursamaz cidden
Lemans Eylul41 kac haftalıksınız ? Çok geçmiş olsun bende 22. Haftada acil serklaja alınmıştım şimdi 31+1 olduk çok şükür . Dinleniyorum bende sürekli
Azra18 Lemans geçmiş olsun neden acil serklaja alindiniz ağrı kanama mi oldu yoksa başka bişe mi birde kaçıncı haftada serklaj oldunuz
Eylul41 Lemans bebegim şükür iyi . Dikişlerde sezaeyandan hemen sonra alindi cok sukur agri sanci olmadi cok sevindim anestezi etkisiyle olmasina
Rafaelli Eylul41 bende 33haftadayim ama kontrol zamani 34 -35 haftayı gosteriyor 2,5kg, bebekde ters ilki normal dogumdu bende 2ci beklemedeyiz 10gun verdi dr, benimde agrilarim başladi sebebi bilmiyorum dr ola bilir normal dedi
Pamuk3419 Kızlar merhaba bende muayene için perinatolojiye randevu almıştım ki servikste kısalma varmış ve acil yatış yaptılar hafta sonu oldugu icin ameliyata almadılar şuan progestan ve endol veriyorlar ve serum takıyorlar sancım falan yok ama pazartesi serklaja alacaklar ameliyat nasıl birşey çok korkuyorum bişey olacak diye 😔😔
nesmev23 Pamuk3419 merhabalar öncelikle geçmiş olsun bende 21.haftamda muayene esnasında fark edilip acil serklaj oldum şuan 24.haftamdayım dinleniyorum sürekli, korkmayın Allahın izniyle anestezi altında yapıyolar kısa bir işlem Rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah🥰