nesmev23 Pamuk3419 merhabalar öncelikle geçmiş olsun bende 21.haftamda muayene esnasında fark edilip acil serklaj oldum şuan 24.haftamdayım dinleniyorum sürekli, korkmayın Allahın izniyle anestezi altında yapıyolar kısa bir işlem Rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah🥰
nesmev23 Pamuk3419 yeni gördüm kusura bakmayın, bol bol yatış, uzun süre ayakta kalmama duş vs, uzun süre oturmama yemek yerken vs. progestan kullanımı, Genelde bu şekilde ama herkese göre değişiyormuş durum siz doktorunuzu dinleyin muhakkak
Azra18 Eylul41 Eylul41 merhabalar 11 haftalık gebeyim 3.gebeligim 2.yi 19 haftada kaybettim ilki 4 yaşında. Bu gebeligimde doktorum serklaj yapacagini söyledi bende devlet hastanesinde doktora gittim perinatolojiye yönlendirdi ve ölçüm yapıldı normal çıktı önermiyorum dedi. Tekrar özele gittim durumu anlattım alttan muayene etti ve ısrarla serklaj yapmak istediğini söyledi. 2 hafta süre verdi. Kafam çok karışık lütfen bi fikir verin
Azra18 Pamuk3419 35 dedi sonra tekrar özele gittim alttan muayene etti ben saha doktoruyum sana kesinlikle dikiş atmamız lazım dedi 2 hafta süre verdi dünde şehir hastanesine gittim orda anlattım durumu beni tekrar perinatolojiye yönlendirdi iyice detaylı baksın diye haftaya perinatolojiye gidecem bakalım çok kafam karışık ☹️
Pamuk3419 Azra18 hangi hastaneye gidiyorsun ve mutlaka vajinal baktır karından ölçüm daha uzun cıkıyor benimde sınırdaydı 30mmydi 1 ay icinde 11mmye kadar düşmüş hemen ameliyt oldum
miracgenc06 Pamuk3419 benim de 19 mm şuan sadece progestan alıyorum ilk iki gebeliklerim normal zamanında doğdu bunda da kanama şikayeti ile gittim rahim ağzı kısalmış dediler iki doğumum sıkıntı olmadığı için serklajı 15 ün altına düşerse yapalım dediler serklajda suyu aniden getirebilir dediler senin öncekilerde bi sıkıntı olmamış rahim ağzı yetmezliği diyemeyiz diyolar bn de ne yapacağımı bilmiyorum
Azra18 Pamuk3419 baktı ozeldeki işte ona göre olmam lazım ama şehir hastanesi önermiyorum diyor çok riskli görmedi sanırım haftaya tekrar gidecem
Pamuk3419 miracgenc06 ama şöyle bişey var gebelik haftası ilerledikçe serklaj yapılma ihtimali azalıyor 24. Haftadan sonra yapılmıyor diye biliyorum ben 20+5te yaptırdım şuan 21+2yiz inşallah bir sorun olmaz
Azra18 nesmev23 haftaya çağırmıştı doktorum ama dün şehir Hastanesi’nde muayene oldum ikili test için kan verdim ve durumu anlattım bana yeniden alan açtı perinatolojiye yönlendirdi haftaya git baksın dedi bu arada diğer serklaj için ısrar eden alttan bakmıştı ve yapmamız lazım dedi haftaya perinatolojiye gidip tekrar görüş Alaçam korkuyorum ikinci gibi olmasini istemiyorum
Pamuk3419 nesmev23 teşekkür ederim ameliyat oldum salı günü şuanlık bir sprun yok gibi gözüküyor tabi bakalım haftaya kontrolum ve detaylı ultrasonum var hafif arada kramp giriyor ama cok değil ve çok sık idrara cıkıyorum anesteziden dolayı diye düşünüyorum progestana devam ediyorum fitil olarak kullanıyorum uzanıyorum yatıyorum ayaklarımı uzatıp yastıga yaslanıp oturuyorum bir sorun olurmu acaba
Pamuk3419 Azra18 şehir hastanesi hangisi cam sakuraya mı gidiyosun istanbuldamıydınnsen unuttum banada cam sakura sehir hastanesi perinatoloji doktorum amelşyat icin yatıs yaptırdı 4 gün yattım ameliyat doktoru önermedi gerek yokmdedi ben inanmarım acıkcası cunku rahim ağzım cok kısalmıstı bagcılar eğitim araştırma hastanesine geldim acilen ameliyta aldılar
miracgenc06 Pamuk3419 işte bana da önceki gebelikte bu rahim iki bebeği taşımış diyolar benim de geçen hafta geldiğimde 28 idi 19 a düşmüş pzts tekrar bakacaklar inşallah yükselir de sağ salim kucağımıza alırız
nesmev23 Pamuk3419 bende sizin gibi devam ediyorum sürecime fitil vs. Günde 2.5-3 lt su icmeyi ihmal etmeyin sakın, halada sürekli idrara cıkıyorum hem hamilelik hem bol su icmekte etkiliyor,kabız olmamaya calısın birşey olmaz Allahın izniyle doktorunuzu dinleyin her zaman süreçte çok gecmis olsun Rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Azra18 Pamuk3419 yok mersindeyim ben başkasıyla karıştiediniz sanırım. Hafif leke gelmiş bugün de korkuyorum iyice cuma gidecem perinatolojiye tekrar bakacaklar ne yapılacaksa hemen yapılsın istiyorum bu bebeğimde zarar gormeden
Pamuk3419 nesmev23 amin insallah sağlıkla kucağımıza alırız bebislerimizi 🙏🏻💖 ben serklaj sonrası çok yoğun şekilde bebek hareketlerini hissetmeye başladım sizdede öyle bisey oldumu
nesmev23 Pamuk3419 bebiş büyüdükçe hareketlerini hissetmek tabiki çoğaldı ama serklajdan sonramı diye hic düsünmedim acıkcası😌
Pamuk3419 Azra18 hemen git bnce suan direkt acile git lekelenme geldiyse onlar ciddi bi durum görürse ordan direkt perinatolojiye gönderiyor zaten