Eylul41 Merhabalar. Serklajli bir sekilde guzelce ilerlerken son aylarda kasilmalarim.cok artti ama nstde hicbir sey çıkmıyor 2 ayri perintaloga gidiyorum her ikisinede surekli kasilmam var cok geriliyorum.siddeti sıklığı suresi uzadi diyorum nst temiz gelince mudahale edilmiyordu. Bugun hastaneye geldim gene sancimin kasilmamin oldugunu soyledim ama doktorum nst oyle demiyor dedi. Sonra ultrason esnasinda tam kasildim baya sertlesti karnim kaskati oldu o esnada farketti doktor ve cok sukur inandi. Ultrasonda bakti dikişlere baski yapiyor geriliyor bebegin pozisyonuda yan duruş buda sıkıntı. Suyuda cok fazla oda baski yapiyor rahim yirtilabilir risk var dedi yartırdı sezaryana 6 gun vardi pazartesi alacak en geç ama simdi aksi durumda alirim.diyor yatisimi verdi 6 gun kalacağım cok korkuyorum bu rahim yirtilma meselesinden olursa hemen kanama olurmu belirti verirmi cok korkuyorum ya her ikimiz icinde risk söz konusu umarim doktorun dedigi sey sadece ihtimal olur😐
keyfimin-kahyasi-misin Eylul41 ya bu doktorları anlamıyorum gercekten benim doğum anında bile Yalancı muamelesi yaptılar bana . Nst de sancı cikmiyomus vs diye harbuki duzenliydi sancım şimdide aynı Benim bebe benle dalga geciyo Nst de uslu bebe çıktığı an Kasılma sancı yurutmuyor bile Doktor resmne yalancı muamelesi yapiyor
Ozgekiz Eylul41 şu an emin ellerdesin güzel anne 😇 içini ferah tut🩷 evde olsan kork derdim ama olabilecek en güvenli yerdesin🤲🏻 azıcık kalmış, bebek için saniye bile önemli anne karnında biliyorum (ben de serklajli gebeydim ve yine serklaj yapılacak ) ama sağlıcakla kavuşmak en güzeli 💐
Rafaelli Eylul41 bende 33haftadayim ama kontrol zamani 34 -35 haftayı gosteriyor 2,5kg, bebekde ters ilki normal dogumdu bende 2ci beklemedeyiz 10gun verdi dr, benimde agrilarim başladi sebebi bilmiyorum dr ola bilir normal dedi
Azra18 Eylul41 Eylul41 merhabalar 11 haftalık gebeyim 3.gebeligim 2.yi 19 haftada kaybettim ilki 4 yaşında. Bu gebeligimde doktorum serklaj yapacagini söyledi bende devlet hastanesinde doktora gittim perinatolojiye yönlendirdi ve ölçüm yapıldı normal çıktı önermiyorum dedi. Tekrar özele gittim durumu anlattım alttan muayene etti ve ısrarla serklaj yapmak istediğini söyledi. 2 hafta süre verdi. Kafam çok karışık lütfen bi fikir verin
Eylul41 Kasilmalarim karnimin sol tarafinda cok fazla baski oluyordu sisiyordu karnim resmen tas kesiliyordu egiri bir top gibi duruyordu sag ve solda kasilma vardi nefesimi etkiliyordu fakat o esnada nstye denk gelmiyordu kendimi kanitliyamiyordum. Alta dogru baski var vajinal bolgede batma aci hissi cok olmaya basladi som günlerde bebek hareket ettikce dikisler gerildi tabi
Ecem46 Eylul41 çok geçmiş olsun.yaaa öyle diyince korktum şimdi 20. Haftadan beri baş aşağı duran bebeğim benimde yan şuan. Ve dediğiniz gibi sertleşiyor ama nst temiz. Artık ayakta duramıyorum dikişlerim patlayacak gibi hissediyorum Serklajlıyım bende
Elifimsib Eylul41 ya sizinle konuşmuştuk daha önce çok üzüldüm inşallah bebiş birazcık daha sabreder ama haftanız ilerlemişti yanlış hatırlamıyorsam şimdi doğum olsa da inşallah bi sıkıntı olmaz belki küveze girmesine bile gerek kalmaz burada 35-36. Haftalarda doğum yapıp direkt kucağına alanları çok okudum 🙏 benimde aynı sorun maalesef devam ediyor 28+1 oldum nstye girdiğim zaman çıkmamıştı doktora gittiğimde de denk gelmemişti kasılma anı. Bazen olduğunda aşırı şekilde sertleşiyor nefes bile alamıyorum ama geçtikten sonrasında hastaneye gitsem o an kasılma olmazsa bi anlamı olmayacak diye vazgeçiyorum. Özellikle geceleri çok oluyor karnımın sertliğinden dönemiyorum bile. Ve bebeğin baskısından dolayı kasık ağrım var yürümek, bacaklarımı hareket ettirmek mahvediyor canım yanıyor baya😢 aynı sizinki gibi gittiğim an kasılma denk gelmezse bi işe yaramayacak diye progestanımı magnezyumumu kullanıp randevu zamanımı bekliyorum artık ama bi yandan da çok korkuyorum açıkçası
Eylul41 Ecem46 benim bebegimin durusu inanin cok farkli ve suyum fazla rahim kalp seklinde ve ben rahim.amelliyatida gecirdim risklerim cok fazla. Iciniz rahat olsun siz gidin gene doktora soyleyin tabi benim alttan cok acim oluyordu dikişe bastirdigini fark ediyorum ben igne batar gibi batiyor
Eylul41 Elifimsib Allah razi olsun. Gercekten cok zor durum ben ispatliyamiyordum her 2 doktorda bir sey yok diyordu benim.kasilmalarim 26. Haftada basladi fakat 15 gundur cok felaket artti gun ici 40 a yakin kasilma gerceklesiyor her 20 dakikada yarim saatte bir geliyor baya canimi yakiyor. Ama doktordayken hicbir sey yok tek korkum rahimi yirtmasi zarar vermesi inşallah oyle bir sey gerçekleşmez. Evde bekleyen kizim var surekli ariyor beni çağırıyor aklim hep onda cok uzgunum annelik icgudusu bana bir sey olacak yavrularima kim bakacak diye kahrediyorum kendimi😔
Elifimsib Eylul41 benimde 21. Haftadan beri devam ediyor gün içinde 2-3 kez olurken 15-20ye kadar çıktı artık muhtemelen haftam ilerledikçe de giderek artacak gibi. En son gittiğimde de doktor bebeğin pozisyonu seni çok zorlayacak bi şekilde inşallah düzeltir demişti. Kontrolüme yaklaşık 2 hafta var daha da artış göstermezse o zamana kadar bekleyeceğim bi sıkıntı olmadıkça yoksa dediğiniz gibi kanıtlaması cidden çok zor oluyor bi türlü derdimi anlatamıyorum 😢 bu rahim yırtılması ihtimalini falan da hiç duymamıştım daha önce kontrol altında hastanede olmanız en iyisi olmuş inşallah hiçbir sıkıntı olmadan bebişle beraber sağ salim çıkarsınız kızınıza kavuşursunuz 🙏
Ecem46 Eylul41 işte benimde Nidicard bıraktırınca korkuyorum sancı başlar diye dediğiniz gibi yürüyemiyorum çok acıyor dikişler. Allah acil hayırlı şifalar versin sağ Salim selametle vakitlice kucağınıza alın🌸
Eylul41 Aysegul145378 bende 1 gun geldi daha gelmedi doktora sorun ama doktorum 1 hafta devam eder dedi bana
Eylul41 Elifimsib sanirim sizin bebekte transver oblik duruşunda. Cunku benimki o sekilde ve beni aşırı zorluyor başi poposu goguslerimin altinda cok ciddi sıkıntı yaratıyor dikişlerede baski var ay insallah sag salim aliriz cok cektik bu riskli gebelikten insallah herkes yavrunu sag salim alir bende insallah tez zamanda kurtulurum cunku artık dayanacak gucum yok 3. Sezaryan bir bebegimi kaybettim rahim.ameliyati gecirdim serklajim var nelerle ugrastim ah ah
Eylul41 keyfimin-kahyasi-misin eger ultrasonda kasilma olmasaydi gercekten aylardir inanmiyorlardi ben gun ici 40 kasilma yasiyorum hemde siddetli yani nefesimi kesecek derecede sag gogsumun altindan agri baski oluyor karnim.taş oluyor gerim gerim.geriliyor . Nst iyi diyorlar e nstde.olmuyor cunku diyorum 10 dk bagliyorlar 10 dkda ne çıksın ki
Elifimsib keyfimin-kahyasi-misin benimde aynı durum maalesef ve haftam da daha küçük. 21de başladı kasılmalar 26da doktorum nstye bağladı tam mesai bitimiydi hem normalden kısa sürdü hem de çok açtım ve bebek uykudaydı bir kere bile hareket etmedi araştırdığım kadarıyla zaten doğru sonuç için tokken bebek hareketliyken yapılması lazımmış. Çoğunlukla 35-40 aralığında çıktı doktorum sancı yok dedi. Kasılmalar artarsa şiddetlenirse ağrı da olursa hemen gel dedi ama kasılmanın ne zaman olacağını bilemiyorum ki günde 3-5 kere oluyordu artık 15-20 kere oluyor ama bazen saatlerce hiç olmuyor bazen üst üste oluyor hastaneye gitsem o an orada olmazsa yine ciddiye almayacaklar diye gitmek istemiyorum artık daha da fazla artmadığı sürece kontrol tarihimi bekliyorum. 28+2 yim bakalım ekstra bi sıkıntı olmadığı sürece 30. Haftada gidicem devam ettiğini söyleyince muhtemelen yine nst ister umarım o an kasılma olur da ona göre hareket ederler artık diyorum resmen. Hareket kısıtlaması, progestan ve magnezyumla idare etmeye çalışıyorum🤦♀️