Herkese tek tek dönüş yapamadım ama çok çokk çokkk teşekkür ederimm bilgileriniz için herkesi ayrı ayrı kucaklıyorummm🤗💖bütün anneler çok değerli ve çok emektar en küçük çorabına kadar ayrıntıyla düşünüyoruz karşılığını fazlasıyla alırız inşallah bebişlerimiz sağlıkla kucaklayıp büyütelim bize yeter 🥹🤲🏻👼🏻