S-Eda0 Merhaba, benim de dogumum haziranda insallah, ben de alisverise basladim ilk 1 ay icin normal hastane cikislari tercih ettim genelde de buyuk tercih ettim kiyafetleri eylul ekimde’de giyebilmesi icin. Cok sicaklarda tek zibin yeterli gelir diye zibinlar alicam. Gece yatarken giydirmek icinde tulum alirim diye dusundum. Henuz yazliklar cok cikmadi sanirim nisan gibi gelmeye baslar o donemi bekleyecegim alisverisi tamamlamak icin