S-Eda0 Çanakkale de yaşıyorum bende bursa ya da gelip gitmişliğim var ve havası çok nemli ve sıcak oluyor. Benim doğumum da nisan sonu gösteriyor. Sadece üç tane uzun kollu çıtçıtlı body aldım onun dışında yarım kollu aldım kızım için alış veriş yaptığım zaman daha sıfır kol çıkmamıştı doğduktan sonra da öyle alacağım. Bence iki tane al uzun kollu ne olur ne olmaz sonrasında iki üç tane de takım alabilirsin yeni doğan hastaneye falan giderken giymek için. İki üç tane de üç 6 al mesela zaten çok sıcak Bursa ondan dolayı çok kıyafet giydirebikeceğini düşünmüyorum yazın tek alt ve zıbın yetecektir. Doğunca da büyüdükçe eksikler tamamlanır 🙂 sağlıkla alın inşallah kucağınıza bebeğinizi 🥰