Seyda-06 belki o zaman öyleydi hatta şimdi hep intern doktor dolu nstyi sürekli yanlış bağlıyorlar arkasından ben düzeltiyorum ya da asistanlar geliyor onlara kızıyor hep yanlış yapıyosunuz diye bir sancı çeken gebe vardı yürümeye çalışıyordu gelip geçerken yüriceksen yürü yoksa geç yerine yat diye azarlıyorlardı birde hiçbir yakınları içeri giremiyor zaten o gebeler iyice psikolojik olarak çökmüş haldeydiler