Seren-123 Mamak devlet hastanesinde dogum yapan varmi 37 haftadan once almiyorlarmi doguma oyle bisey varmi
SCtrhp Seren-123 bebek yoğun bakım var ancak alt basamakmış ciddi bir durumda yetersiz gelebilir diye 35 den önce kabul etmiyorlar doğumu diye biliyorum
gulumsehatice Mamak devlet de en çok hangi doktoru beğendiniz arkadaşlar 🌸 ilk çocuğumu Liv de yaptım şimdi Mamak devlet de Büşra hanıma gittim ama kararsızım diğer doktorları da merak ediyorum. Sezeryan olacağım için dikiş de önemli tabi hepsi risk korkuyorum 🙊