Satii ben cebeci personeliyim aynı zamanda 2 gece yattım 2 gün önce sancım oldu o sürede hep doğumhanedeydim gördüklerim travma yaptı bende asistanlarla dolu bütün gebeler tek bir yerde toplanmış hamileleri azarlıyorlar insan gibi değil hayvan gibi davranıyorlar afedersiniz oradaki çoğunu tanımama rağmen davranışları hiç hoşuma gitmedi hijyen asla yok doğuma da Batuhan hocaya paralı