Edafmo başkasının çocuğu olsa bakamam kesinlikle, Allah gayret, sabır, selamet ihsan veriyor yine kendi çocuğuna bakmak için… Yoksa no no, anasına verirdim uğraşsın diye hahaha (2 tane yeğenim var da, çocuk bakmak ne kolay derdim 😄 sadece oyun, sevme, gezdirme kısmı bendeydi 😄😄😄)