Edafmo ben ben ben 🥹 her şeyi ağlayarak anlatıyor. Hatta anlatmıyor, ağlıyor ve ben parcaliyorum kendimi, o mu bu mu diye🤦🏻♀️ uyku konusunda, öğle uykuları 2 saat ileri gitti. Normalde 6:30-7 arası kalkar 11:50-12:30 arası uykuda olurduk. Gece de 21:00 da ya da 15 dk önce uykumuza geçmiş olurduk. Şu aralar neredeyse 16 oluyor saat ve uyumuyor. Geçenlerde uyutmadim sinirlendim (öğle uykusunu bırakmaya çalışıyor gibi). Sonra dayanamadı 18 de uyudu, kalanını tahmin edersiniz 🥹 dün akşam 21:30 da girdik yatağa, ben uyumuşum, bebiş kaçta uyudu bilmiyorum ama eşim 23 ü geçiyordu hala tepiniyordu dedi. Kendimi çok üzmek istemiyorum, bu da geçiş dönemi vs diye kendime telkinde bulunuyorum ama zor bir dönem cidden. Sanırım yenidoğan dönemi kadar kolay bir şey yokmuş 🥹
Geçen gün aralıksız 4 dakika ağladi bağıra bağıra. Çilekleri dörde böldüm diye sanırım… Neden ağladığını da anlamadım…