Edafmo
Merhaba. 27 aylık olduk bugün. Öncelikle bu ara bi dönem uykuya direnme oluyor. Dört alto hafta arası sürebilir demişti doktor. Çok sürmedi. Ama benimki de böcek gördü ondan korktu. Her gece anne böcek yok ki odamda diyip duruyor. Böceklerin ormanda yaşadığını, en yakın ormanın bile çok uzak olduğunu işte evde böcek görsek bile onu annesine ulaştırmamız gerektiğini falan konuştuk. Bazen rüya görüyor farkındayım ağlayarak kalkıyor. O an sorsak da nafile. Bi iki gün içinde işte korkmak çok normal ben mesela şundan şundan korkarım sen neden korkuyorsun diye konuşarak öğrendim.
Bu gece terörü mevzusu da şöyle, çocuk gözleri açık bile olsa kendinde mi ona bakmak lazım. Yani aslında uyanık olmuyor beni duymuyor gibi oluyor. Bir iki defa yaşadık.
Onun dışında uyku saati geçmesi, yorgun uykuya geçmesi de uyku kalitesini bozuyor maalesef. Gece uyanmaları sakin ve direk oyun oynayalım a dönüyosa çok uykudan, ağlama ise yorgunluktan az uykudan demişti bir eğitmen.. çok zor farkındayım ben de hamileyim:) ama sabır geçecek. Yine de uzarsa destek almanızı öneririm. Belki de bilemediğimiz bir durum var. Ben mesela yine diş çıkardığını farkettim geçenlerde çok kötüydü gece uykusu. Ama bi baktım en arka diş ağzı komple şiş. Muhtemelen acı çekiyor gece.