Kızlar merhaba. 2 yaş çocuğum 20 gündür beni delirtmek üzere. Oldu olası uyku sevmezdi ama bu denli uyku reddi yaşadığımız hiçbir dönemi hatırlamıyorum. Normalde en geç 9.30 da uyuyan çocuğum 11i buluyor uyuması. Gece yenidoğan gibi yüz kere kalkıyor şiddetli ağlama ataklarıyla ve sakinleştiremiyoruz belki 1 saatten fazla ağliyor. Bu gece 3te bi uyandı uyanış o uyanış saat 7 olmak üzere ve hala ağliyor hala uyumadı. Çıldıracağım artık sabrım kalmadı kafayı yemek üzereyim. Ne yapacağım ne edeceğim nasıl düzene koyacağım? İkinciye hamileyim 26 haftalık artık bende yorgun bitkin düştüm.
Not: ekran hiç yok hayatında, sabah geç kalkmaz öğle uykusu 1 saati geçmez rutininde herşeyi.