Ozgekiz nedense eşinin tarafı değişik davranıyor bu tür olaylarda kendi ailen korkuyor bişey olur diye saklıyor eşinin tarafı sanki yabancı gibi çok rahat konuşuyorlar bende buna kızıyorum işte haaa kendi sırlarını hiç ortaya dökmezler bana bile söylemedikleri çok şey oldu sonradan duydum