Jdjdjdldl kaynis tarafı benden değil de eşimden korkmuslar, kimseye söylememişler garip bir sekilde. Geçen gün teyze gelini ile konusurken ben söyledim işte bebiş geliyor ya diye, aaaa diyor 😄 a aaa hayret gruba yazmadı mi görümce dedim. Yooo haberimiz yok, nasıl korkuttuysaniz artık diyor hahahah😄 ilk gebeliğimde çok kuruldum hepsine, bu defa güzel gecmesi için çabalıyoruz😇