Jdjdjdldl yeni toparladik bizde. Evliliğin oturma sürecinden sancılı şekilde geçtik. Beyim yeni idrak etti, evde benimle yalnız kaldigini ve zamanının çoğunun benimle geçtiğini 😄 ama anladı sonuçta 🥂 keyfisi bilir😊 kimse kimseye mecbur değil, kimse kimseyi çekmek zorunda değil, on çocuğum olsa arkama bakmam.alir çocuklarımı giderim kafasindayimdir hep. Anca vukuuu buldu beyimin beyin kıvrımlarındaaa😄