danla2711 yagmur_17 ay benimde bez ıslak mendil pişik kremi tarzında ufak tefek şeyler kaldı odaya dekor yapacağım isimli hastane çıkışını kapı süsünü vs nisanda yaptırmayı düşünüyorum öyle çat pat şeyler var 🥰🥳 kıyafetleride bu ay halletmeyi düşünüyorum ama bakalım bayramdan sonra yani işten çıkınca yaparım belki de
yagmur_17 danla2711 gozumde buyuyor valla benimde bu isler ben isten erken ciktim o konuda kafam rahat 😂
yagmur_17 danla2711 yok canım kanamam falan geldi ozel sektorde calisiyordum idare etme olayida yoktu bende biraktim
danla2711 yagmur_17 çok geçmiş olsun canım peki iyi misin şuan♥️ en iyisini yapmışsın benimde başta düşük tehlikem vardı bırakacaktım işi ama sonradan öğrendim ki aslında doktorun yanlış tespitiymiş
FtmaGlr danla2711 27+4 sadece bebek odası dışında hiçbir şey almadık 🤭 bu hafta işi bıraktım 1-2 hafta içinde hepsini almayı düşünüyoruz
danla2711 FtmaGlr aramızda tam 1 hafta varmış😂🥰bende işten fırsat buldukça aldım ama halâ ufak tefek şeyler var ve aslaaa bitmiyor😂ben bu ay sonu 32 de bırakacağım inşallah işi😍
Coktaze danla2711 bende 28+3 olarak yavaşdan zıbın ,atlet, biberonla başladım mayıs 25 gözükoyur ama her gün dua ediyorum 20 sinde gelsin de ikizler burcu olmasın diye 😅 etrafımda yeteri kadarı kadar gel git yaşayan insanlar var kızım eksik kalsın bu konuda
danla2711 Coktaze ahahah 😂 aramızda 1 gün var bende ikizler olmasını istemiyorum bana kalırsa annesi ve babası gibi başak burcu olsun istiyorum ama tutturamadık dnxmcncn
yagmur_17 Coktaze ay bizimde 24 mayis gozukuyor normal dogum zamani bende ikizler olsun istemiyorum hic eşim koc ben bogayım kizimda ikizler olursa ilerde bizim evin hali harap olurr 😂😂
tecrubeliiannee danla2711 32. Hafta itibariyle hastane çantası hazırlamak lazım eksikler yavaş yavaş tamamlanması lazım 36 dan sonra hayat çok zorlaşıyor benim ikinci gebeligim olduğu için çoğu şeyim var birkaç kıyafet alacağım sadece ikincisi de kız ablasininkileri giyer 🙃
danla2711 tecrubeliiannee teşekkür ederim tecrübeli olunca insan daha bilgili ve rahat hissediyor değil mi🥰 ben biraz takıntılıyım 😂 her işi ayrıntılı ve detaylı yapmayı severim özel birşeyse plan program hep yaparım😂 muhtemelen bende bu ay sonunda başlarım diye düşünüyorum hazırlıklara 🥰
Sedset Ben de biraz stresliyim açıkçası eşimle ikimiz koşturuyoruz pek yardımcımız yok maalesef bu hafta badana işine giriyoruz renkleri aldık ufaktan evin toplanmadı derlenmesi için bir şeyler yapmaya çalışıyorum oda gelince de doğum çantası için hazırlık yapmaya başlayacağım inşallah ama yetişememekten korkuyorum her şeye 🙄 ilk bebişko
Sedset Beşik dönencesi alanınınız var mı acaba örnekleri paylaşır mısınız çok gerekli bir şey mi acaba deneyimleyenler yazarsa sevinirim 🥰
danla2711 Sedset oy maşallah🥰 aramızda 1 hafta 2 gün var 🥰 bende hazırlıklara bu ay sonu gibi başlamayı düşünüyorum artık son gaz devammm
Sedset danla2711 çok tatlı telaşlar ama vücut ağırlaştıkça gerçekten seri iş olmuyor dinlenme molaları çok sık 😂 bebişinizin cinsiyeti neydi