danla2711 28+1 oldum bugün benim kız da biraz aceleci gibi son ana kadar bekleyeceğini pek düşünmüyorum. İçeride sık sık dönüyor ama bazen poposuyla bazen kafasıyla direkt kanala baskı yaptığı için şimdiden kasılmalarım sancılarım oluyor. Baskıdan dolayı hareket etmek, yürümek çok zorlaşmaya başladı zaten hareket kısıtlamam var yapabildiğim şeyleri de ağrısından yapamaz oldum artık bi de tuvaletten çıkamaz oldum resmen🤦♀️ büyük şeylerini aldık ama küçükler kaldı onları da bu ay tamamlayıp en geç Nisan başında falan çantayı da hazırlamak istiyorum ne olur ne olmaz hazır dursun en iyisi. Sağlıcakla gelsin inşallah bebişler sabırsızlıkla bekliyoruz🙏