Nazemm yaa çok mutlu oldum🥰 siz içinizi ferah tutun benim bebeğim 27.haftama kadar hepp makat gelişti ve doktorum kordonunu boynuna dolamış sıkı takip gerekli bakalım kordonunu boynundan kurtarabilecek mi demişti çok ümitsizdik aslında çünkü dönmek gibi bir eylemi olmamıştı taaa ki 27+6 da doktoruma gidene kadar🥰 1 hafta oldu ultrasonda döndüğünü gördüm ve inan ki hissediyorsun aslında biraz bebeğinin hareketlerini ve kendindeki değişimleri takip ettiğinde eskisinden daha zor yürümeye başladığında ve idrara sürekli sık sık çıkmandan sürekli sanki tuvalete gitmen gerekiyormuş gibi olmandan anlıyorsun inşallah senin bebişinde döner🥰ben inanıyorum sende inan son haftalarda bile dönen bebekler var 🥰