Buse_yalcin ben de çarşamba günü 40+5 olacağım ve yatış için gün verildi, fitille rahim ağzı uyarılıyor, açıklığım ağrım vs yok. geçen cuma nstde sancım çıktı ama hissetmiyorum hiç. İlk doğumum da 41. haftada suyumun gelmesiyle başlamıştı sonra serumla suni sancıyla 13 saatte doğurdum. Bu doğumumda da 41. haftaya kaldım, fitille doğum başlatma süreci nasıl bilmiyorum, suni sancı ağrısından ve uzun sürmesinden biraz korkuyorum, hayırlısı 🤲
Siz de inşallah kolaylıkla doğum yaparsınız 🤲