Buse_yalcin Alp2108ask jel aldım vajinadan tekrar bir saat nstye bağladılar sancılarım 127 ye çıkıyor ama 5 dakikada bir 3 dakikaya düşerse gel yanımıza dedi jelden önce açıklık 2 cmdi eğer gelmezse 7 de kontrol var
Hasrett1 Buse_yalcin Allah yardımcın olsun stres yapma sancı geldikçe ikin inşallah sağ salim bebeginle çıkacaksınız
Buse_yalcin Hasrett1 beş dakikada bir ama dediler 3 dakikaya düşmesini bekleyelim ama öyle bir sert vuruyor ki sancılar anlatamam
deletedmom43191 Buse_yalcin sancı geldikçe yere comel ve büyük tuvaletini yapar gibi ikin açıklık hızlı ilerler
Buse_yalcin deletedmom43191 bir saat sonra kontrol var sanırım o zaman bakacaklar ama sancılar beni ağlatıyor sürekli
Buse_yalcin deletedmom43191 bir saat önce büyük tuvalete çıktım biraz daha rahatladım çok gazım da var
Eelliiff1234 deletedmom43191 açıklık tam olmadan okunursa bebeğin başı şişer doğum zorlaşır başıma geldiği için söylüyorum asla tam açıklık demeden ıkınmayın sonrası çok zor oluyo çünkü
Eelliiff1234 Buse_yalcin o fitil cır cır yapıyo evet içinin temizlenmesi için. Doğum anında ıkındığından organda çıkmaa ihtimaline karşı boşaltıyo içini
deletedmom43191 Buse_yalcin 2 cm açıklığa göre sancı çok fazla ya 😒😒 24 saatten fazla oldu suni vereli niye müdahale etmiyorlar ki artık
Eelliiff1234 deletedmom43191 bebeğin kalp atışı yavaşlamadığı sürece müdahale etmezler. Annede yada bebekte ters giden bişey olmayınca bekletiyorlar malesef
iremd-1798 Buse_yalcin ben ilk kızımda 11 de suni sancı aldım serum takıldı. 15.15 de bebeğim kucağımdaydı. 🌸
deletedmom43191 Eelliiff1234 😆😆😆 bunu size kim dedi ben daha 2 gün önce doğum yaptım sancı geldikçe çömeldim ve ikindim bebegimde gayett normal