Buse_yalcin Kızlar 41+0 sanıyorduk ama 41+3 müş. Hiç bir şey olmayınca ebelerde de bir saat önce alttan jelle suni sancı verdi bakalım ne zaman gelecek. Suni sancı alıp doğumu hemen başlayan oldu mu ?
anonimuye Buse_yalcin banada bir haftaya kadar gelmezse suni vercekler gözüm korkuyor Allah yardmcınız olsun
deletedmom43191 Buse_yalcin benim ikinci doğumda sabah 9 suni verildi öğlen 1 2 sancı başladı 4 de doğum oldu
Elvinsu Buse_yalcin sabah saat 8 gibi sunu sancı verildi 4 saate 9 santim açılmam olmuştu ama bebeğin kafası aşağıda değildi zorla doğurturdu doktorum beni mahfetiler saat 12 bucukta doğurdum
Buse_yalcin anonimuye bildiğimiz jel gibi değildi ince plastik çubuk halindeydi. 4 tane enjekte ettiler biraz ağrıdı onları içeri atarken şu anda hafif ağrı var alt tarafta devamında ne olacak bende bilmiyorum 😅yatıyorum şimdi hastanede
Buse_yalcin deletedmom43191 ay hayırlı olsun canım doğurdun mu sonunda sende😅😅bana dediler 24 saat de sürebilir eve git istersen sancı başlayınca gel dedim benim eve gidip geri gelmem 4 saat mümkün değil. Şimdi hastanede bekliyorum
Buse_yalcin deletedmom43191 alttan jeli aldığımdan beri bi acı var sanırım karnım ya da aşağı tarafım acıyo demirle açtılar ya daha kendime gelemedim
deletedmom43191 Buse_yalcin demir dediğin ney kız spakulum olmasın o 😅😅😅 evet o acı olur iyice inceliyorlar ne durumdasin diye doğum yapalı 12 saat oldu o kurcalama hissi hala var bende 😅😅😅😅
Buse_yalcin deletedmom43191 incelemedi işte onun tek parça olmayan bi demiri var iki tane ayrı daha uzunu birini üstten bi doktor diğerini alttan bi doktor çektirdi içeri çubuk şeklinde 4 tane jel koydu
Buse_yalcin deletedmom43191 valla önümde bir saat kıvrandı bi gitti yarım saat sonra ebe geldi dedi ki oda arkadaşın doğurdu😂😂😂
Buse_yalcin deletedmom43191 sabah suni sancıdan önce baktılar bir parmaktı şu an hafif bel ağrısı var bir de karnım çok sert ve acıyo
Buse_yalcin deletedmom43191 yok alt tarafımda ve karnımda ağrı var arada bir o kadar halaaa doğurmadım