smls19 3 gün gecikmeyle 14.7 çıktı. Bana da neler neler dediler de sağlıkla büyüyoruz inşallah. Senim değerin benimkinin yanında baya iyi. 12+2yiz şuan çok şükür herşey yolunda. 2-3 günde bir bhcg ölçümü yaptırın yükselmeye devam ediyorsa sıkıntı yoktur zaten. Hayırlı olsun böyle kötü şeyler düşünüp üzmeyin kendinizi 😊