smls19 acildekileri boşver canım felaket tellalı oluyorlar geçende bana tansiyonum yükseldi diye kardiyolojiye git bebeği kaldıramayabilirsin diye neler dediler hemen doktoruma yAzdım takip et normal Bunlar 14 e yükselirse yanıma gel dedi kardiyolojiye falan gerek Yok dedi