Ruvis smls19 iki günde bir iki katına çıkıp çıkmadığı takip edilmeli canım . 4 haftalık hamilelik için değerin düşük demiştir dr ama olabilir düzenli yükseliyorsa ilerde kese ve bebeği görürsün inşallah
Gamze051 Hzlnr15 2 haftalık gebelik kesesi görünüyor mu bilginiz var mı ? İlişkinin 14. Günü mesela görünür mü kese hemen
Gamze051 CigdemB ben ilk öğrendiğimde 5+5 haftalık gebeymişim yani sat a göre hesapladı doktor Keseyi hemen gördü karnımdan Sizce 14 gün öncesi ilişkimde gebe kalmış olsam dr boyutundan anlar mı kesenin Yani 2 haftalık gebelik olsa 5+5 der mi ?
smls19 Gamze051 hayır tabi ki de 2 haftalık zaten görünmesi imkansız gibi birşey kuzum 5+5 ile oldukça fark eder diye düşünüyorum tabi daha tecrübeli gebelere de sormak lazım
CigdemB Gamze051 tabi kese boyutundan anlar bence doktor geç dölleneme felan olsa söylerdi bierşey demedimi
smls19 Hzlnr15 Amiiin kuzum inşallah Yarın tekrar vercem kan bakalım inşallah yükselmiştir diye umut ediyorum ❤️❤️ Rabbim bütün gebelerin kucağına almayı nasip etsin 🥰
smls19 HalisEbruoban Teşekkür ederim canım çok sağol sabaha kadar içimde acayip korkular vardı çok şükür görüşleriniz sayesinde şuan çok daha iyiyim 🙂
Muhammedamine smls19 benim adet tarihimden 3-4 gün önce 21 çıkmıştı değerim oğlum kucağımda 32 günlük çok şükür . İnşAllah Rabbim seninde gönlüne göre verir içini ferah tut önmli olam değerin kaç çıktığından ziyade düzenli artış olup olmaması 2 günde bir tekrar etmelisin testi
Songlkaraduman smls19 ben ilk yaptığımda 67 çıktı ve kadın Doğum doktorum ise bana 3 haftalık gebe olduğumu söyledi düzenli bir şekilde değerin yükseliyor ise sıkıntı yoktur sen iki günde bir baktır istersen öyle hemen tek bakışla değer düşük denilmez ki