incii_mom bende tiroit bozukluğu yıllardır var emin olun bir gün bile kullanmayınca değerler o kadar çok oynuyor ki. Şu an 35 haftalık hamileyim 75mg levotiron kullanıyorum. Benim iki gün önce Salı günü doktor kontrolüm var diye her zaman yaptığım gibi kontrolden bi gün önce ilaç kullanmadan pazartesi gidip sağlık ocağında kan verdim 6.36 çıktı doktor çok yüksek belki sağlık ocağında sıkıntı olmuştur deyip Salı günü ilaç kullanıp kan verdim 3.46 çıkmış. Normalde kan vereceğin gün ilaç kullanmayın kanı verdikten sonra ilacı kullanın diyor doktorlar. Ben kullanmış olmama rağmen 3.46 çıktı.