zynpknt Ben geçen sene Mayıs ayında rahatsızlandım birden şiddetli baş dönmesiyle ayakta yürüyemiyordum o derece çok zor günlerdi kan değerlerim alt üst olmuş enfeksiyon çıkmıştı ve 3 aylık şekerim 7.1 çıkmıştı dahileyeye gittim diyet başladı şekeri ve şekere dönüşen şeyleri hayatından çıkar demişti bir ay şeker yaptım 6.1 e düşmüştü yanlış hatırlamıyorsam sonra bir ay daha yaptım 5.1 oldu ve hamileydim daha devam edemedim aşırı zorlanıyorum tatlı konusunda. Birazcık serbest bıraktım kendimi hatta bazen abarttığımda oldu ertesi günler dikkat ettim derken geçen hafta açlık normal şeker 76 çıktı üç aylık olanda 5.6 idi biraz yükselmiş son değerden ki o kadar şeye rağmen fazla yükselmemiş olmasına sevinmiştim. Durumum böyle aslında. Evet tatlıyı yediğimde başımda bir ağırlık olur başım dönecek dönüyor gibi sersemlik halsizlik olur. Elimden geldiğince dikkat ediyorum ama tatlı benim en büyük imtihanım yani yemek yemeyim tatlı yiyip durayım o dereceyim tabii böyle yapmıyorum ama ne kadar dikkat etsende hamileyken tam yapamıyorum gebelik sonrası yine şeker diyetine devam ederim ben ara ara ama şu an dayanamıyorum.🥲