Kelebek27_ merhaba haber verin demiştiniz bugün baktırdım çok şükür 2.7 çıktı burda bir sürü kişi stresli cevaplar vermişti bana yok neden bıraktın falan diye bir tek siz rahatlatmıştınız teşekkür ederim. Şu an için gayet iyi ilaca da gerek yok dedi doktor 19. Haftadayım çok sağolun cevabınız için🌸