Prenseslerim_ ben de 36 yaşındayım 2. Bebeğimi doğuracam inşallah ve başka çocuk istemiyorum. Maddi manevi kaldıramam diye düşünüyorum eşim de beni destekliyor ama çok kararsızım. Hormonal olarak zarar verir diyenler var, caiz değil diyenler var, yüzde yüz korumaz diyenler var. O yüzden tereddüt ediyorum