zge13 Ama açıkçası kkcayı boşayıp geliyorlar ikinciye gidince durumu da anlayçtamıyorlar burada napabiliriz hovam diye çok kıvranan kadın gördüm dedi
amaan yüzde 1 ihtimali düşünerek de yaşanmaz.Tüp bebek yapılabiliyor
tüpleri bağlatan da bağlatmayan da eşit onda.Sadece daha maliyetli.
Dünya hali belli olmaz ama 2 cocukken sonra kocayı boşasam da bana 2 cocugum yeter
çok istersem ki -cok zor- tüp bebek yapılır dünyanın sonu değil.
Ama ben menapoza kadar hamile kaldm mı kalır mıyım stresi yaşamak istemiyorum
rahat bir cinsel yaşam istiyorm