Prenseslerim_ bende 3.ye hamileyim çok düşündüm bağlatmayı ama bir türlü sağlığıma zarar verirse uzun vadede bile olsa düşüncesini atamadım kafamdan, dr, ebe birşey olmaz deselerde tamam diyemiyorum. Ebe bağlatıp gebe kalanlarda var bağlatsan da diğer koruma yöntemlerini de kullanmanı öneririm dedi, birde böyle tereddüt içinde iken yaptırma ilerde adet ile ilgili bir sorun veya bir ağrı vs birşey yaşasan hemen bağlatmaya bağlayacaksın önce kafanda netleştir dedi. Netleşmiyor yapamayacam galiba