Selam kızlar biz 37 günlük olduk bile ama ancak yazıyorum. Tam 35+0 da gece 00.30 civarı eşim köpeğimizi gezdirmeye inmişti. Uzanıyordum ve karnımdan pat diye bir ses geldi. Kalktım lavaboya gittim. Lavabo sonrası bacaklarımdan aşağı sular akmaya başladı. Hemen eşimi aradım koş suyum geldi diye inanamadı. 5 yaşındaki oğlum odasında uyuyordu. Ben panikle doktorumu aradım, çabuk gel hastanede nöbetçiyim zaten dedi. Ben sakince eşimi beklerken o odadan odaya panikle koşuyordu inanılmaz gülerdiniz halini görseydiniz😁Hastaneye vardık benim kalbim yerinden çıkacaktı bu arada suyum gelmeye devam ediyordu. Doktor hemen alttan muayene edip nst ye bağladı. Sancılar başlamıştı ama hissetmiyordum. Anestezist geldi görüştük vs. Doktor nst ye bakıp bebek artık strese giriyor suyu kalmadı hemen ameliyathaneye dedi. Spinal sezeryan ile doğum yaptım. İlk dogumum da aynı Doktor ile spinal olarak gerceklesmisti. Ameliyathane ekibim mükemmeldi, sürekli sohbet muhabbet şarkılar eşliğinde 5 dakikada bebeğim ağlayarak dünyaya geldi. Eşim de doğuma girmişti. Bebeğimi hemen ameliyat sırasında göğsüme koydular emzirdim bile. Sonra eşim ve bebek çıktı. 20 dk sonra da ben odama çıktım. İlk gün hemen 2 saat sonra gazim çıktı. 3. Gün ağrılarım da %70 geçmişti. 4.gün pilav bile yaptım 😂 tabii sonrasında bebeğim prematüre oldugu icin topuk kani değerleri sarılık gibi sıkıntılarımız oldu ama Pozitif başlıkta hiç o konuya girmeyeyim. Umarım hepiniz böyle kolayca kavuşursunuz. Hiç korkmayın. 🌸🌸