Fetva bu şeklide, Rabbim kolaylık vermişken kendini ve bebeğini zorlamanın alemi yok. Son 3 ay bebek gelişimi için önemli bir dönem, bebeğinin kilosu gelişimi geri kalırsa gelişimsel sıkıntılar yaşarsa bunun vebalini ödeyemezsin ben göze alamıyorum bu durumu ve tutmuyorum. İnşallah sonra kazasını yaparım, 36+3teyim doğuma çok bi şey kalmadı İnşallah yemek yesem bile bi halsizlik var yemeden enerji olmadan güne nasıl devam edilir? Yatıp uykuya orucu tutturduğunda da oruç tutmanın manası kalmıyor