Aybars7878 13+3′üm tutuyorum bugün. Protein aldım bolca, karbonhidrat minimum tükettim. Bi de bolca su içtim. Şu anda çok rahatım hiç oruçlu gibi değilim. Bakalım ilerleyen saatlerde nasıl olur. Ama şunu anladım insanın yedikçe yiyesi geliyormuş o mide kazınmaları hiç yok ☺️ama doktorum son trimesterda olsan asla izin vermezdim dedi. Benle ilgili mi genel bi düşünce mi bilmiyorum. Sizin haftanız ileriymiş. O haftalarda olsam tutmazdım büyük ihtimalle